Femei negre, dragoste neagră. A AAMBC Review

(Aambc Review Community) (5 noiembrie 2020)

Este toamna sezonului de lectură și ne-am bucurat în fiecare secundă. Deși majoritatea citirilor noastre sunt ficțiune, ne place absolut o piesă de non-ficțiune bine scrisă și în timp util. Așadar, am fost încântați aici, la AAMBC, să avem privilegiul de a revizui Femeile negre, dragostea neagră , de Dianne M. Stewart.

Acest roman aprofundat, profund și emoționant oferă cititorilor cunoștințe despre de ce „70\% dintre femeile negre din America sunt necăsătorite”. Dna Stewart pledează pentru o revizuire completă și dezmembrarea sistemelor structurale încorporate în ideologiile supremației albe care continuă să afecteze generații și generații de femei negre. Urmărind cauza principală a luptelor cu căsătoria în comunitate de la sclavie și plantație până la problemele sociale moderne, cum ar fi încarcerarea în masă, doamna Stewart detaliază o istorie sumbru care va determina cititorii să stea cu nivelul de nerespect, umilință și factori în afara controlului femeilor negre.

Oferim Femei negre, dragoste neagră cinci din cinci stele. Deși subiectul acestui roman este extrem de îngrijorător, este și mai necesar. Dacă v-ați întrebat vreodată de ce ratele de căsătorie ale femeilor negre nu par să fie majoritare, această carte este pentru dvs. Dacă v-ați întrebat vreodată cum femeile negre devin „regina bunăstării” stereotipă, acest roman este pentru dvs. Dacă v-ați întrebat vreodată cum afectează încarcerarea în masă a bărbaților negri femeilor negre, acest roman este pentru dvs.! O replică pe care ne-a plăcut-o în acest roman al doamnei Stewart afirmă: „Ființele umane, inclusiv femeile negre, nu au fost concepute pentru a suporta singurătatea și izolarea”. Credem în simplitatea și adevărul acestei afirmații. Acest roman vă va lăsa să doriți să demontați orice sistem opresiv care afectează capacitatea femeilor negre de a prospera în dragoste.

Bine: Cercetate temeinic, ușor de citit și de urmat împreună cu.

Rău: NA

Merită să cumpărați: Absolut. Această carte merită să fie în fruntea listei oricui TBR.