Černé ženy, černá láska. Recenze AAMBC

(Aambc Review Community) (5. listopadu 2020)

Je to období čtení a my si užíváme každou sekundu. Ačkoli většina našich čtení jsou fikce, absolutně milujeme dobře napsaný a aktuální kus faktu. Tady na AAMBC jsme byli nadšeni, že máme tu čest zkontrolovat Černé ženy, černá láska od Dianne M. Stewart.

Tento důkladně prozkoumaný, hluboký a dojímavý román poskytuje čtenářům znalosti o okolí proč „70\% černých žen v Americe se neprovdá.“ Paní Stewart se zasazuje o úplnou revizi a demontáž strukturálních systémů zakotvených v ideologiích bílých rasistů, které nadále sužují generace a generace černých žen. Při sledování hlavní příčiny potíží s manželstvím v komunitě od otroctví a plantáže až po moderní sociální problémy, jako je masové uvěznění, paní Stewart podrobně popisuje temnou historii, která způsobí, že čtenáři budou muset sedět na úrovni neúcty, ponižování a faktory mimo kontrolu černých žen.

Dáme Černým ženám, Černé lásce pět z pěti hvězdiček. I když je téma tohoto románu nesmírně znepokojivé, je ještě nezbytnější. Pokud jste někdy přemýšleli, proč se zdá, že míra sňatku černých žen není ve většině, je tato kniha pro vás. Pokud jste někdy přemýšleli o tom, jak se černé ženy stávají stereotypní „královnou sociální péče“, je tento román pro vás. Pokud jste někdy přemýšleli o tom, jak masové uvěznění černých mužů ovlivňuje černé ženy, je tento román pro vás! Řád, který jsme v tomto románu od paní Stewartové milovali, uvádí: „Lidské bytosti, včetně černých žen, nebyly navrženy tak, aby vydržely osamělost a izolaci.“ Věříme v jednoduchost a pravdivost tohoto prohlášení. Tento román vás nechá rozbít všechny represivní systémy, které ovlivňují schopnost černých žen prosperovat v lásce.

Dobrý: Důkladně prozkoumáno, snadno čitelné a následujte.

Špatný: NA

Stojí za to koupit: Absolutně. Tato kniha si zaslouží být na vrcholu seznamu TBR kohokoli.